خط کشی پارکینگ
بدون شک خط کشی پارکینک یکی‌از کارهایی است که قادر است برای شما وقار متعددی را به‌وجود بیاورد درین نصیب قصد داریم تا توضیحاتی در باب خط کشی پارکینگ برای شما در اختیار بگذاریم که چنانچه نیاز شد خویش بتوانید این عمل را انجام دهید . با این عمل شما میتوانید نیز از بوستان بد هم سایه ها خودداری نمایید و نیز به زیباتر شدن پارکینگ خویش امداد فرمایید .


سطح نخستین : پاک سازی محل خط کشی پارکینگ

 


پیشین از هر کاری شما می بایست محل های خط کشی را معلوم نمایید استاندارد کلیدی برای این عمل بدین صورت است که برای هر خودرو بایستی 3 متر پهنا و 5 متر ارتفاع در لحاظ بگیرید ولی زیرا کلیه منزل های تشکیل‌شده در کشور‌ایران و به خصوص تهران از این گوشه و کنار برای هر خودرو سود مند نیستند می بایست فضای کمتری را برای خودرو ها در لحاظ بگیرید . برای مثال میتوانید کل پارکینگ را با متر مقدار گیری فرمائید و این مقدار را به تعداد اتومبیل هایی که قرار است در پارکینگ بوستان نمایند تقسیم نمایید .

 

چنانچه مقدار بدست آمده برای هر خودرو کمتر از 2 . 5 متر شد برای گشودن درب اتومبیل به نقص‌ می خورید و به رنج می بایست از خودرو پیاده گردید . یک روش برای حل این خلل این است که با صاحب و مالک خودرو کناری هماهنگ فرمایید که هر دو اتومبیل به یک سمت بوستان نشوند یعنی یکی به صورت دنده عقب بوستان نماید و دیگری از جلو .

 

در شرایطی‌که در کف پارکینگ شما سنگ گلیم بافت نصب شده‌است . می بایست با به کار گیری از رنگ دیگری که ضد و نقیض با رنگ سنگ گلیم بافت کف پارکینگ شما هست نقاشی کردن را انجام دهید .

 


مرحله دوم : پرکردن محل خط کشی پارکینگ

خط کشی پارکینگ


مکان هایی که قرار است خط کشی پارکینگ فرمایید با توجه و صبر دوچندان بررسی فرمائید و در صورتی سوراخ یا این که سوراخی بر روی بتن میبینید را بایستی پرکنید . یک ماله بنایی را با سیمان لبریز فرمائید ابتدا سیمان را با آب ترکیب فرمائید و ماله را با سیمان مالامال نمائید و در مکان هایی که ترک و یا این که شکاف موجود است سیمان را بریزید و با ماله به طور کامل آن را صاف و یک پارچه فرمائید .

 

سطح سوم : تر کردن محل خط کشی پارکینگ

 


مکان هایی را که پاک نموده اید و احتمال دارد آن‌ها‌را با سیمان لبریز نموده اید را با آب به طور کامل تر فرمایید این فعالیت سبب ساز می شود سیمان سفت شود و در سیمان ترک بازدید نشود و از استحکام بالایی برخوردار شود . پس از این فعالیت شکیبایی نمائید تا به طور کامل سیمان کم آب شود ممکن است یک شب این فعالیت ارتفاع بکشد البته حتما بایستی همگی نم و رطوبت سیمان گرفته شود و به طور کامل کم آب باشد .

 

 

تراز چهارم : مهیا سازی محل خط کشی پارکینگ


در‌این تراز شما می بایست از برچسب ها و یا این که پلاستیک برای محصور کردن مکان خط کشی پارکینگ به کار گیری فرمایید . بدین صورت مکان هایی که ضروری است خط کشی صورت گیرد را به پهنا 5 سانتی متر خالی بگذارید و دو طرف این مکان ها با توجه فراوان برچسب ها را نصب نمایید اطمینان نتیجه ها نمایید که به طور کامل با نیز موازی باشند و به زمین چسبیده باشند . با اینکار میتوانید خط کشی ظریف داشته باشید و رنگ از محل آن خارج نزند .


تراز پنجم : خط کشی پارکینگ

 


برای خط کشی پارکینگ می بایست به رنگ فروشی رفته و رنگ ترافیکی را تنظیم نمایید زیرا استاندارد خط کشی به‌این صورت است که بایستی از رنگ های ترافیکی استعمال